"Pazarlama" için Arama Sonuçları
1 sonuç
Analiz Sonucu

Arama terimi "Pazarlama" için toplam 1 cihaz bulundu. En yüksek eşleşme puanına sahip cihaz "Göz Takip Cihazı (Eye Tracking)" (Marka/Model: Gazepoint GP3). Bu cihaz şu nedenlerle öne çıktı: anahtar kelime alanında yüksek benzerlik. Bu cihaz temel olarak "Göz takip cihazı, gözün konumlarını ve göz hareketlerini ölçmek için kullanılır. Göz takibi, görme sisteminde, görsel sistem araştırmasında, psikolojide, psikodilbilimde, pazarlamada, insan-bilgisayar etkileşimi ve ürün tasarımında kullanılır." amacıyla kullanılıyor. Daha spesifik sonuçlar için teknik özelliklerle ilgili anahtar kelimeleri aramanıza ekleyebilirsiniz.

Göz Takip Cihazı (Eye Tracking) En Uygun
Gazepoint GP3 | Selçuk Üniversitesi Davranışsal ve Deneysel Araştırmalar Laboratuvarı (SUBEL)
2.04 puan

Kullanım Amacı:

Göz takip cihazı, gözün konumlarını ve göz hareketlerini ölçmek için kullanılır. Göz takibi, görme sisteminde, görsel sistem araştırmasında, psikolojide, psikodilbilimde, pazarlamada, insan-bilgisayar etkileşimi ve ürün tasarımında kullanılır.

Yapılan Analizler:

Cihaz ile toplanan verilerin araştırmacı tarafından analiz edilmesi beklenmektedir. Lab içerisinde analiz yaptırmak için lütfen iletişime geçiniz.

Teknik Özellikler:

GP3, görüntüleme ve işleme sisteminin merkezinde 60 Hz kayıt kamerası kullanan araştırma sınıfı bir USB video göz takip cihazıdır. 0,5 – 1 derecelik görüş açısı doğruluğu 60 Hz 5 veya 9 noktalı kalibrasyon Açık standart API 25 cm (yatay) x 11 cm (dikey) hareket ±15 cm derinlik hareket aralığı Ultra taşınabilir – 234 U x 43 Y x 47 D mm (118 gram)

Anahtar Kelimeler: PazarlamaGöz TakipPsikolojiEkonomiReklamcılık